pátek 26. prosince 2014

21.12. LysaCUP 2015 #8 - Ostravice - žel. přejezd

Poslední LysaCUPovská etapa před Vánocemi se běžela z Ostravice od železničního přejezdu. A jako již tradičně s čelovkou na hlavě, protože její start byl naplánován na 16:30. Na tuto etapu jsem se dost těšil, jednak proto, že má vždycky úžasnou atmosféru a v neposlední řadě i z toho důvodu, že účast na ní přislíbilo pár lidí, které jsem dlouho neviděl. Nakonec se plánovaná sestava trochu změnila, ale i tak to slibovalo perfektní zábavu. Auto tradičně necháváme u transformátoru a protože jsou mezi námi i takoví, kteří jdou dneska pěšky, tak je využíváme k tomu, aby nám nahoru vynesli nějaké ty věci na převlečení. Cestu dolů ke startu využíváme k rozběhání, dole ještě nějaké to protažení a můžeme startovat. Národa se tady opět sešlo více než dost, takže úvod slibuje celkem slušnou tlačenici.

Vybíhám pěkně na pohodu, nechci se nikam hnát, dnešní etapu si chci opravdu vychutnat. S přibývajícími asfaltovými metry se tempo trochu zrychluje, ale zatím to není nic hrozného, všem kolem mě stačím a nějaké závodníky i předbíhám. Někde za trafem dobíhám k VZS BOBika, schovám se za něj a běžím si jeho tempem. Na asfaltu to ještě dávám, ale jakmile se dostáváme u Butořanky do terénu, tak mi utíká. Nějak mi to nevadí a svým tempem si pokračuji dále. Startovní pole už je celkem dost roztrhané, tma taky zhoustla, tak ke slovu přichází i moje čelovka. Stále běžím, ale tempo není nějak valné a je mi jasné, že chůze bude rychlejší. Takže trasu k Lukšinci překonávám střídavě chůzí a střídavě během. Čas, který má u Lukšince nenasvědčuje, že dneska budu trhat rekordy, ale s tím jsem dneska počítal, takže mě to moc nerozhází. Co je ovšem větší problém, je změna terénu. Povrch je nepříjemně namrzlý a připomíná jednu velkou klouzačku. Nedá se nic dělat, musím se s tím nějak poprat. Od této chvíle je běh opravdu velice sporadický a prakticky až do cíle víceméně jenom jdu. Samozřejmě se chvílemi pustím do běhu, ale nikdy to nemá dlouhé trvání. Každopádně zbývající vzdálenost do cíle se rychle krátí, překonávám Větry a potom už jenom poslední stovky metrů a bude to pro dnešek za mnou. V cíli jsem v čase 1:03:33, což není žádná sláva, nicméně hlavní cíl jsem si dneska plnil, protože etapu jsem si opravdu užil.
Aspoň jedna fotka, na které jsem :-) Foto: František Raška
Jakmile jsme z naší bandy všichni nahoře, tak se přesunujeme do Kameňáku, kde zhodnocujeme proběhlou etapu. Sedí se dobře, ale čas rychle utíká a tak se chtě nechtě musíme vydat na cestu zpět k autu. Cesta dolů je celkem veselá, ale všichni ji v pořádku zvládneme. Další etapa se běží na Silvestra, jak je dobrým zvykem, tak spousta závodníků ji absolvuje v nějaké masce, tak se necháme překvapit, co všechno se na té naší Lysé hoře sejde.
Výsledky etapy zde

Statistika:
čas: 1:03:33
umístění celkově/v kategorii: 188/106
průměrné tepy: 167/min
maximální tepy: 174/min

Žádné komentáře:

Okomentovat