neděle 14. prosince 2014

7.12. LysaCUP 2015 #6 - Hotel Petr Bezruč

Šestá etapa LysaCUPu startovala od Hotelu Petr Bezruč v Malenovicích, byla pojata jako časovka a protože jsem ji v loňské sezóně neběžel, tak to pro mě byla premiéra. Bohužel počasí na této etapě nebylo úplně nejlepší, byli jsme celkem zahaleni v mlze, kterou doprovázela nepříjemná syrovina. Protože se startovalo po jednom v intervalech 20 vteřin, tak nebylo třeba nikam spěchat. Kromě elitních borců nebylo stanovené startovní pořadí, takže to bylo stylem kdo dřív přijde, ten dřív běží. Na startu se vytvořila fronta běhuchtivých závodníků, ale celkem rychle se krátila, až jsem odstartoval i já.

Byl jsem zvědavý, jak se mi poběží, protože se přeci jenom v letošním ročníku pořád jenom trápím. Taky mě zajímalo, jak mi bude vyhovovat intervalový start, protože díky němu člověk poběží v menším kontaktu s ostatními. Každopádně od startu se nikam neženu, nechci se dostat pod hang a tam totálně vytuhnout. I tak ale už od začátku pár lidí předbíhám a stejně tak i v samotném hangu. Někde v jeho polovině na tempu trochu ubírám a snažím se v rámci možností trochu šetřit, protože je mi jasné, že pokud se na jeho konci nedokážu rozběhnout, tak je to špatné. Hang je proklatě dlouhý, ale po nějakých 10 minutách od startu jsem konečně na jeho konci. Teď se ukáže, jak na tom jsem. Nutím nohy přejít do běhu a s přimhouřením obou očí se můj pohyb během dá i nazvat. Běžím si sám, svým tempem, ale to je v porovnání s ostatními o dost pomalejší a tak se o pár pozic propadám. Krátký úsek po cestě končí a zabočuji vlevo do lesa, sklon se zvětšuje a začínají se mi ozývat nohy, takže přecházím do chůze. Chvíli běžím, chvíli jdu, ale nemůžu se zbavit pocitu, že opět jde celý výkon do kytek.
Bojuji s hangem
Snažím se vzpamatovat, ale hlavě se dneska nějak nechce. Opět je tady psychická krize, ale zatím ne v takovém stadiu, jako minule. Konečně se napojuji na modrou značku od Ivančeny a zase relativně běžím. Dokonce se tady trochu zvedá mlha, tak aspoň toto mě trochu namotivuje. Kamenné stoupání do lesa opět překonávám chůzí, ale traverz k Malchoru se snažím běžet. Je tady sice dost blátivo, ale celkem to jde. Vybíhám na rozcestí u Malchoru, teď kousek po rovince a přede mnou je jenom sjezdovka. Spíš jenom tak ze zvědavosti kouknu na čas, předpokládám, že to bude jedna velká katastrofa, ale jsem velice mile překvapen. Není to žádná hrůza a pokud na sjezdovce nějak nevytuhnu, tak bych se s přehledem měl dostat pod 45 minut,což jsem si dneska dal za cíl. Pouštím se tedy do souboje se sjezdovkou,ale hlavně s oblíbeným chodníkem. Je lehce namrzlý a tak pohyb po něm není žádná sláva. Stoupání v serpentinách je opět nekonečné. Co bych za to dal, kdyby se dalo jít přímo. Bohužel to nejde a tak kličkuju ze strany na stranu. Naštěstí každé utrpení má svůj konec a nejinak je tomu i tady. Konečně mám před sebou poslední schody a teď už jenom finiš do cíle, s ním už si bez problému poradím a tak si můžu odpípnout v čase 0:43:40. Nakonec to tedy bylo pod stanovených 45 minut, dokonce to byl můj druhý nejlepší výkon na této trase. Bohužel z dosaženého času nejsem nějak nadšený, protože celkově ze svého výkonu nemám vůbec dobrý pocit. Trápil jsem se, nešlo mi to, hlava stávkovala, no zkrátka nic moc. Počasí nahoře taky žádná sláva, tak se hned otáčím a mířím dolů. Kde potom počkám na ostatní.

Nakonec se díky technickým problémům při měření tato etapa nebude počítat do celkového hodnocení a vlastně z ní ani nejsou oficiální výsledky. Což je nakonec možná i dobře, aspoň jsem se nedozvěděl, jak špatně jsem na tom byl. Příští týden je na řadě běhavá etapa z Visalájí, tak uvidíme, jak mi to půjde tam.

Výsledky etapy zde

Statistika:
čas: 0:43:40
umístění celkově/v kategorii: ---/---
průměrné tepy: 163/min
maximální tepy: 176/min

Žádné komentáře:

Okomentovat