středa 17. dubna 2013

Po delší době delší trénink :-)

Počasí se konečně umoudřilo, takže mi nic nebránilo se po dlouhé době vydat na nějaký relativně delší trénink na silničním kole. Neměl jsem v plánu to nějak extrémně hrotit, ale i přes mírný vítr se jelo poměrně dobře, takže kilometry přibývaly pěkně rychle. Trasu jsem zvolil pryč z Ostravy pod hory a musím říct, že pohled na zasněžený vrcholek Lysé hory ve mě vyvolal zajímavé vzpomínkové pocity na všechny ty nedávné etapy Lysacupu. Nejde mi to do hlavy, nejsou to ani dva měsíce co Lysacup skončil a mi už začíná chybět? Holt už mám na něm asi vybudovanou silnou závislost :-) Každopádně Lysou horu jsem nechal za zády a pokračoval dále, trasu jsem si nakonec asi 3x protáhl, takže v konečném výsledku to vyšlo na nějakých 107 km průměrnou rychlostí 30 km/h.

Žádné komentáře:

Okomentovat