úterý 26. března 2013

Proč vůbec blog?

Zdravím všechny, kteří se dostali na tyto stránky. Jenom ve zkratce, proč vůbec vznikly. Protože jsem sportovně založený člověk, tak se účastním spousty zajímavých akcí, které mi po nějaké době bohužel splynou popř. se úplně vypaří z hlavy. Mám v plánu tady publikovat, co jsem absolvoval a vždycky k tomu napsat pár svých vlastních postřehů. Prvotní myšlenka, je že to bude můj soukromý sportovní deník, jak se celé stránky budou vyvíjet dále se nechám překvapit. Nečekám zde žádný zástup návštěvníků, ale doufám, že nějaký ten čtenář se najde.
A jenom pro představu, co by jste zde v průběhu roku měli najít, resp. jakých typů akcí se účastním:
  • závody na kole (MTB, silnice)
  • horský běh (B7, Horská výzva, LysaCUP)
  • adventure race
  • hasičské závody TFA

Žádné komentáře:

Okomentovat